Proces restauracije

Ispod možete vidjeti najčešći kronološki proces restauracije Oldtimer vozila. Pored cjelokupne također nudimo i djelomične restauracije koje se mogu sastojati od jednog ili više koraka ispod. Svaki dio restauracijskog procesa možemo prilagoditi Vašim potrebama. Ukoliko imate dodatnih pitanja ili Vas zanimaju detalji ovih procesa, molimo kontaktirajte nas.

Demontaža i klasifikacija

Ovaj korak je jako važan kako bi se restauracija završila po planu i kako bi se svaki ispravan dio iskoristio. Ovaj dio sastoji se od demontaže cijelog vozila, skidanja svih stakala, Instrument table, prekidača, kompletne električne instalacije, vađenja motora, skidanja kočnica i rezervoara, demontaže svih bakrenih i čeličnih vodova. Potom slijedi odvajanje, obilježavanje, selekcija, skladištenje i analiza stanja dijelova te izrada detaljnog popisa dijelova za popravak i nabavku.

Pjeskarenje i antikorozivna zaštita

Drugi je korak pjeskarenje cijele karoserije vozila kao i kompletnog povozja i svih dijelova koji će se ponovno ugrađivati u auto. Nakon pjeskarenja slijedi nanošenje dvokomponentnog epoksidnog primera na ispjeskarene podloge.

Limarski radovi

Usluga limarije i varenja: svi varovi se prelaze cinkom ili kositrom i bruse tako da se ne vidi mjesto vara,a zatim uštimavanje dijelova limarije, lajsni, kedera, gumica i drugih pokretnih dijelova prije lakiranja.

Dodatni zanatski radovi

U ovaj korak spadaju tokarenje dijelova koji su oštećeni, izrada sitnih dijelova (guma, metal) koji nisu dostupni za narudžbu ili je nužna preinaka.

Lakiranje

Sljedeći je korak priprema nove limarije za lakiranje koja se sastoji od brušenja, kitanja, nanošenja filera u više slojeva. Svaki sloj se suši 15 dana, a zatim se nanosi diht masa i dva sloja boje. Potom se radi zaštita podvozja epoxijem i bodyem i zaštita šupljina, spojeva lima i perforacija voskom i masama te naposljetku poliranje vozila.

Tapiciranje izolacija i interijera

Sljedeća je stavka ugradnja novih tapacirunga ili vraćanje starih, ovisno o stanju i želji kupca. Također se radi ugradnja orginal zvučne i toplotne izolacije na firewall, vrata, krov, prtljažnik i pod vozila te ugradnja konstrukcije pokretnog krova i podešavanje.

Stolarija

Ovaj korak sastoji se od brušenja i bojenja elemenata stolarije na armaturi i konzoli, a potom se radi zaštita,bajcanje (toniranje) i lakiranje elemenata.

Električna instalacija

Potrebno je uraditi i pregled postojeće instalacije, provjeru releja, motora i drugih dijelova instalacije, zatim pregled radio uređaja i ozvučenja vozila. Vrši se obnova postojeće instalacije, izmjena dijelova koji su oštećeni, izmjena konektora , čišćenje instalacije od masnoće, boje i drugih nečistoća, izmjena stare izolacije, razvod i zaštita po cijelom vozilu te provjera sustava.

Grijanje, hlađenje i ventilacija

Pregled vodova i komandi za ventilaciju vozila, ugradnja novih dijelova, pregled komponenti, čišćenje hladnjaka kabine, ugradnja novih filtera.

Kromiranje

Kemijskim i mehaničkim putem boja se skida sa branika,prstenova svjetlosnih grupa, lajsni, ručki i drugih dijelova, a potom tvrdo lemljenje neravnina, brušenje i poliranje te bakrenje prije kromiranja. Nakon toga kromiranje svih krom dijelova na vozilu.

Cinčanje

Cinčanje se sastoji od čišćenja, pripreme i cinčanja svih metalnih dijelova i vijaka na vozilu, dijelovima motora i ovjesa. Bijelo i žuto cinčanje je dostupno.

Mehanika – motor, mjenjač i ovjes

Ovaj korak počinje pregledeom komponenti motora i uključuje obnovu kočnica, glavnog kočionog cilindra, kočionih cilindara, ugradnju novih vodova i gumica, čiščenje rezervoara,reparaciju anlasera i diname, izmjenu brtvi motora. Pri tom se radi pregled i po potrebi zamjena ležajeva na kotačima, pregled i čišćenje mjenjača i diferencijala te obnova komponenti ovjesa, zamjena svih kugli, krajnika i spona te izrada novog auspuha od inoxa. Potom ugradnja novih sajli i ostalih dijelova koji se trebaju mijenjati te ugradnja novih gumenih crijeva za vodu i grijanje pa čiščenje hladnjaka od kamenca. Stavlja se novo ulje u motor, mjenjač ,diferencijal, kočnicame i servo volan. Svi dijelovi se polirajui i lakiraju prije ugradnje.

Završna montaža

Prije završne montaže svi dijelovi se čiste i poliraju pa se svi sklopovi sastavljaju u tvorničko stanje. Završni je korak testiranje vozila i probna vožnja.

Prije i poslije restauracije